Fundació JOV

Fundació JOV acompanya des de la infància fins a la joventut en educació emocional.

El nostre propòsit és promoure la prevenció pel benestar emocional de les persones dins l’àmbit educatiu.

Fundació JOV, crea el Programa Autoconeixement i Creativitat per a la projecció de vida (R) per a joves i el Programa Benestar emocional per ser i fer junts (R) per a infants.

• Fundació JOV treballa creativament per a l'acompanyament i formació de joves i infants. De manera innovadora, potencia valors per a la salut i el benestar emocional dins de la comunitat educativa.

• Esdevenir un referent del marc emocional en el món educatiu, donant importància els valors que fan possible l'avanç positiu de la societat.

• Generositat, Responsabilitat, Honestedat, Calidesa, Proximitat, Confiança, Entusiasme

El nostre objectiu és formar als infants i joves en el més essencial per la vida: el coneixement d’un mateix, la descoberta de les pròpies habilitats i febleses tot ajudant-los i ensenyantlos a ser resilients.

Premsa

TRANSPARÈNCIA

Com obtenim els nostres ingresos?

INGRESSOS

Com distribuïm els nostres recursos?

DESPESES

QUÈ HEM FET AMB AQUESTS DINERS L’ANY 2022?

Recursos amb un alt Impacte que han arribat a més de 2.940 joves, professionals de l’educació i famílies.

Del JO al NOSALTRES cap a l’ACOMPANYAMENT

FUNDACIÓ JOV

EN COL·LABORACIÓ

EN SUPORT

Gràcies a les entitats que, des de fa temps, col·laboren i segueixen confiant en nosaltres. I a les de nova incorporació per voler fer aquest camí junts.