D’Associació a Fundació

Estem entusiasmats d’anunciar que oficialment el dia 19 de juny del 2018, ens vam constituir com a Fundació JOV. Per nosaltres és una bona notícia,  ser Fundació contribueix positivament a molts nivells. Des dels inicis, quan vam fundar l’Associació Beques JOV l’any 2013, en record a Josep Oriol Viladomiu, i fins a l’actualitat, els nostres objectius han estat molt clars, treballar creativament per al creixement de la persona jove i, alhora, pel creixement del col·lectiu social al què pertany; per a la seva formació i educació de manera innovadora, prenent com a eixos l’autoconeixement, la creativitat i l’ofici.

Volem continuar contribuint en l’educació del segle XXI com ho hem fet fins ara, amb unes bases més sòlides i un equip compromès en fer-ho possible.

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir!