Com col·laborar?

Si com nosaltres creus que l’acompanyament i la formació en autoconeixement i creativitat són eines necessàries per a fer front als reptes educatius del segle XXI, suma’t al nostre projecte! és clau recuperar l’autoconeixement com a font de desenvolupament per trobar la vocació, eix fonamental en el sentit de la vida…

La teva aportació serà molt benvinguda per desenvolupar el nostre projecte d’ajut als joves.

El nostre IBAN:
ES32-0081-7301-3900-0133-2140.

Autoritzo que Fundació JOV utilitzi les meves dades per enviar-me comunicacions informatives i comercials per mitjans electrònics.

He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat.

Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable Fundació JOV
Finalitat Gestionar els donatius i les col·laboracions.
Legitimació Consentiment de la persona interessada.
Destinataris Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal.
Drets Accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne la limitació del tractament.
Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra política de privacitat.