On estem

CENTRES EDUCATIUS

Treballem orientant i acompanyant als alumnes de:

La Salle Manlleu Escola Vedruna Tona Institut Moianès Ins El Morell Escola Ítaca
Institut escola Baldomer Escola Baldiri Reixac Escola Bellavista - Joan Camps i Giró Institut Escola Nou de Badalona Vedruna Immaculada

CENTRES EDUCATIUS

Treballem orientant i acompanyant als alumnes de:

La Salle Manlleu Escola Vedruna Tona
Institut Moianès Ins El Morell
Escola Ítaca Institut escola Baldomer
Escola Baldiri Reixac Escola Bellavista - Joan Camps i Giró
Institut Escola Nou de Badalona Vedruna Immaculada

ENTITATS

Fundació Ímpulsa

ENTITATS

Fundació Ímpulsa

INSTITUCIONS

Departament d'Educació Consell comarcal del Moianès

INSTITUCIONS

Departament d'Educació
Consell comarcal del Moianès

PATROCINADORS

Obra social La Caixa Diputació de Barcelona Ajuntament de Moià

PATROCINADORS

Obra social La Caixa
Diputació de Barcelona
Ajuntament de Moià

Des de 2013 treballem en diferents CENTRES EDUCATIUS així com amb ENTITATS , formant professors i tècnics de l’educació, arribant a tot el territori català gràcies a l’estreta col·laboració amb el DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ de la Generalitat de Catalunya. Any rere any ens reafirmem que l’educació és la millor eina que podem donar per un bon creixement personal.

PER A QUI IMPARTIM LA NOSTRA FEINA: Fundació JOV col·labora amb els equips docents/AMPA en

• L’acompanyament als infants de primària i joves de secundària, batxillerat o cicles per poder ajudar a l’alumnat a identificar les seves capacitats, treballant l’autoconeixement i la creativitat.
  • La formació i assessorament en autoconeixement, educació emocional i competència personal-social a professionals de diferents àmbits.

SERVEI
a) Orientació grupal dins de l’aula.
b) Orientació individual a nivell personal i professional pels alumnes.
c) Formació i assessorament a professionals de l’educació
d) Formació i assessorament a famílies

RESULTATS

• Què aconseguiran els alumnes? Aprendran a conèixer-se a si mateixos, la descoberta de les pròpies habilitats i febleses, a ser resilients, per poder tenir una vida més plena amb projecció de futur.
  • Què trobaran els centres i professors? Una eina per donar suport als seus alumnes a ser més feliços i alhora compromesos amb el seu present i futur educatiu i professional. Acompanyament i coordinació al professor en la seva tasca educativa.
  • Què trobaran les famílies? Innovació i respostes en la forma d’atendre les inquietuds dels seus fills en un moment de canvi.