Centres

Des de 2013 treballem en diferents CENTRES EDUCATIUS així com amb ENTITATS , formant professors i tècnics de l’educació, arribant a tot el territori català gràcies a l’estreta col·laboració amb el DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ de la Generalitat de Catalunya. Any rere any ens reafirmem que l’educació és la millor eina que podem donar per un bon creixement personal.

PER A QUI IMPARTIM LA NOSTRA FEINA: Fundació JOV col·labora amb els professors/AMPA en l’acompanyament als joves de secundària. És un servei que s’ofereix des dels centres educatius, per poder ajudar als joves a trobar les seves capacitats, treballant l’autoconeixement i la creativitat.

SERVEI
a) Orientació grupal dins de l’aula.
b) Orientació individual a nivell personal i professional pels alumnes.

RESULTATS

• Què aconseguiran els alumnes? Aprendran a conèixer-se a si mateixos, la descoberta de les pròpies habilitats i febleses, a ser resilients, per poder tenir una vida més plena amb projecció de futur.
  • Què trobaran els centres i professors? Una eina per donar suport als seus alumnes a ser més feliços i alhora compromesos amb el seu present i futur educatiu i professional. Acompanyament i coordinació al professor en la seva tasca educativa.
  • Què trobaran les famílies? Innovació i respostes en la forma d’atendre les inquietuds dels seus fills en un moment de canvi.

Descarrega’t la memòria pedagògica 2018/2019

CENTRES EDUCATIUS

Treballem orientant i acompanyant als alumnes de:

La Salle Manlleu
Escola Vedruna Tona

Institut Moianès

ENTITATS

Treballem formant professionals a:

INSTITUCIONS

Treballem formant professionals a:

Departament d'Educació