En compliment amb el deure d’informació recollit a l’apartat 2n de l’article 22 de la Llei 34/2002, d’11 de Juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, la present política de galetes té per finalitat informar-lo de manera clara i precisa sobre les galetes que s’utilitzen en el lloc web de Fundació JOV.

Què són les galetes?
Una galeta és un fitxer de mida petita que els llocs web envien al navegador i es descarreguen en el seu ordinador. Les galetes permeten que el lloc web emmagatzemi i recuperi la informació sobre la seva visita, com el seu idioma preferit i altres opcions, per tal de millorar els serveis que s’ofereixen i contribuir a tenir una millor experiència de navegació per a l’usuari.

Autorització per a l’ús de galetes
De conformitat amb l’avís de galetes que apareix al lloc web, l’usuari accepta que, en navegar pel mateix, consent expressament l’ús de galetes segons la descripció que a continuació es detalla, sense perjudici que l’usuari pugui modificar la configuració del seu navegador per rebutjar l’ús de les galetes.

Tipus de galetes
En funció de qui gestioni el domini des d’on s’envien les galetes i es tractin les dades, es distingirà entre galetes pròpies i galetes de tercers.

Les galetes també poden classificar-se segons el termini de temps que romanguin emmagatzemades en el navegador de l’usuari, distingint entre galetes de sessió o galetes persistents.

Finalment, en funció de la finalitat per a la qual es tracti la informació recopilada, les galetes es poden classificar en les següents categories:

• Galetes tècniques: permeten a l’usuari navegar per un lloc web i utilitzar alguns dels serveis oferts pel mateix (com per exemple, les que serveixen per recordar els elements integrants d’un carret de compra).
  • Galetes de personalització: permeten que l’usuari accedeixi al lloc web amb unes característiques determinades, com pot ser l’idioma.
  • Galetes de seguretat: serveixen per impedir o dificultar els atacs contra el lloc web.
  • Galetes de complement per intercanviar continguts socials: els anomenats plug-in, que permeten compartir continguts en xarxes socials.
  • Galetes d’anàlisi: permeten al responsable el seguiment del comportament de l’usuari.
  • Galetes publicitàries: permeten gestionar els espais de publicitat del lloc web.
  • Galetes de publicitat comportamental: com les anteriors, serveixen per gestionar els espais de publicitat del lloc web en funció de la informació recollida sobre el comportament de l’usuari i els seus hàbits, adaptant la publicitat al perfil de l’usuari.
  • Galetes de geolocalització: utilitzades per esbrinar el país on es troba l’usuari.

Com modificar la configuració de les galetes
Pot restringir, bloquejar o esborrar les galetes de Fundació JOV o qualsevol altre lloc web utilitzant el seu navegador. A cada navegador l’operativa és diferent, pot trobar com fer-ho al menú d’ajuda del seu navegador on s’estableix el procediment per a la seva eliminació. Per a més informació:

És possible que al desactivar les galetes el lloc web no funcioni correctament o no pugui accedir a determinades funcions del mateix.

Galetes utilitzades al web
El nostre lloc web utilitza galetes per analitzar la navegació dels usuaris. L’aplicació que utilitzem per obtenir i analitzar la informació de la navegació, mesurar i analitzar l’audiència és:

Google Analytics: Política de Privadesa

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per Google que ens presta el servei d’anàlisi de l’audiència del nostre lloc web. Google pot utilitzar aquestes dades per millorar els seus propis serveis i per oferir serveis a altres empreses. Pots conèixer aquests altres usos des de l’enllaç indicat.

Aquesta eina no obté dades dels noms o cognoms dels usuaris ni de l’adreça postal des d’on es connecten. La informació que obté està relacionada amb el nombre de pàgines vistes, l’idioma, la ciutat a la qual està assignada l’adreça IP des de la qual accedeixen els usuaris, el nombre de nous usuaris, la freqüència i reincidència de les visites, el temps de visita, el navegador i l’operador o tipus de terminal des del qual es realitza la visita.

Aquesta informació la fem servir per millorar el nostre lloc web, detectar noves necessitats i valorar les millores a introduir amb la finalitat de prestar un millor servei als usuaris que ens visiten.

Modificació de les condicions
Fundació JOV es reserva expressament el dret a modificar unilateralment, total o parcialment, sense necessitat de previ avís, la present Política de Galetes. L’usuari reconeix i accepta que és la seva responsabilitat revisar aquesta Política de Galetes.